Помилки при реєстрації електронного кабінету: порядок дій вступника

Приймальна комісія Університету Григорія Сковороди в Переяславі > Вступ-2024 > Помилки при реєстрації електронного кабінету: порядок дій вступника

У 2024 році вступники можуть зіткнутися з технічними проблемами при реєстрації електронного кабінету. Приймальна комісія Університету Григорія Сковороди в Переяславі надає інструкцію, як виправити помилки.

Якщо при реєстрації електронного кабінету на сайті ЄДЕБО виникнуть проблеми, то на екрані ви побачите номер та назву помилки. Саме цей шифр визначає ваші подальші кроки для усунення проблеми.

У разі виникнення проблем під час реєстрації електронного кабінету на ЄДЕБО, на екрані з’явиться номер та назва помилки. Цей шифр підкаже вам, як її виправити.

П1.1 або Ф1.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: сертифікат НМТ/сертифікат ЗНО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному у Інструкції ЕК у разі помилки П1.1 або Ф1.1».

У реєстрі сертифікатів ЗНО не знайдено сертифіката з параметрами вступника. Вступник наполягає, що в нього діючий сертифікат НМТ (ЗНО).

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.1 або Ф1.1».
  • До листа додаються: сканкопія (фото) сертифіката ЗНО (з номером, піном, роком видачі) та скріншот з помилкою. Для сертифікатів НМТ – скрін повідомлення УЦОЯО. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в реєстр або про недійсність сертифіката.

П1.2 або Ф1.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: документ не знайдено у Реєстрі документів про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку Інструкції ЕК у разі помилки П1.2 або Ф1.2».

У Реєстрі документів про освіту не знайдено документ про освіту з параметрами, вказаними вступником. Вступник наполягає, що в нього діючий документ про освіту.

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.2».
  • До листа додаються: сканкопія (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання в Реєстр документів про освіту інформації щодо документа про освіту вступника або про неможливість це зробити (із зазначенням причини).

П1.3 або Ф1.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: вказано анульований документ про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П1.3 або Ф1.3».

У реєстрі документів про освіту документ про освіту з параметрами вступника позначений як анульований. Вступник наполягає, що в нього діючий документ про освіту.

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.3 або Ф1.3».
  • До листа додаються: сканкопія (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного документа про освіту в реєстр або про недійсність цього документа.

П1.4 або Ф1.4

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: вказано анульований документ про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П1.4 або Ф1.4».

У реєстрі документів про освіту документ з параметрами вступника позначений як анульований. Вступник наполягає, що в нього діючий документ про освіту. Документ про освіту відсутній в картці фізичної особи ЄДЕБО або анульовано фотокомп’ютерний документ в даних ІВС «Освіта».

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.3 або Ф1.3».
  • До листа додаються: сканкопія (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного документа про освіту в реєстр або про недійсність документа про освіту.

П2.1 або Ф2.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий сертифікат НМТ (ЗНО) зазначеного року видачі. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П2.1 або Ф2.1».

В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявне свідоцтво/атестат про ПЗСО, але вказано інший діючий сертифікат НМТ (ЗНО) зазначеного року видачі. Вступник наполягає, що саме в нього діючий сертифікат.

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.1 або Ф2.1».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером, ким видано, дата видачі), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката

П2.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий документ про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку в Інструкції ЕК у разі помилки П2.2».

В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявний сертифікат НМТ (ЗНО), але вказано інший документ про освіту. Вступник наполягає, що саме в нього діючий документ про освіту.

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.2».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі та ким видано документ), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного документа про освіту в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність цього документа.

П3.1 або Ф3.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.1 або Ф3.1».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифіката НМТ (ЗНО). Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.1».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката НМТ (ЗНО).

П3.2 або Ф3.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного документа про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку в Інструкції ЕК у разі помилки П3.2 або Ф3.2».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифікату. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті НМТ (ЗНО) дійсні дані.

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.2 або Ф3.2».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката НМТ (ЗНО).

П3.3.1 або Ф3.3.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в даті народження, вказаними в документі про освіту та сертифікаті НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку в Інструкції ЕК у разі помилки П3.3.1 або Ф3.3.1».

Не пройдено перевірку на створення картки фізичної особи (щодо співпадіння дати народження в документі про освіту та сертифікаті НМТ (ЗНО), обидва документи до карток інших осіб в ЄДЕБО не додавались). Вступник наполягає, що це його документ про освіту та сертифікат НМТ (ЗНО).

Як вирішити проблему ?

Якщо помилку в даті народження виявлено у сертифікаті НМТ за 2023 рік, вступник звертається до Регіонального центру оцінювання якості освіти для виправлення помилки в даті народження.

  • Якщо виявлено помилку в даті народження у сертифікаті НМТ за 2022 рік, ЗНО за 2020-2021 роки або в документі про освіту, вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.1 або Ф3.3.1».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор виправляє помилку в даті народження у документі про ПЗСО та повідомляє вступнику про можливість створення електронного кабінету.

П3.3.2 або Ф3.3.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в ПІБ, вказаними в документі про освіту та сертифікаті НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.3.2 або Ф3.3.2».

Не пройдено перевірку на створення картки фізичної особи (щодо співпадіння ПІБ (ІБ) у документі про освіту та сертифікаті НМТ (ЗНО), обидва документи до карток інших осіб в ЄДЕБО не додавались). Вступник наполягає, що це його документ про освіту та сертифікат НМТ (ЗНО).

Як вирішити проблему?

  • Якщо виявлено помилку в ПІБ у сертифікаті НМТ 2023 року, вступник звертається до Регіонального центру оцінювання якості освіти для виправлення помилки в сертифікаті НМТ.
  • Якщо виявлено помилку в даті народження у сертифікаті НМТ за 2022 рік, ЗНО за 2020-2021 роки або в документі про освіту, вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.2».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор надає вступнику можливість на створення електронного кабінету. Разом з тим, у разі зарахування на навчання, вступник повинен у визначений закладом освіти строк надати дублікат документа про ПЗСО з виправленим ПІБ (замовлення здійснює заклад освіти, який видав цей документ. Дублікат доцільно отримати навіть, якщо Вас не зараховано!).

П3.3.3 або Ф3.3.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані, вказані в документі про ПЗСО та/або сертифікаті НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.3.3 або Ф3.3.3».

В ЄДЕБО є картка особи з ПІБ та датою народження вступника. Разом з тим, картка не містить дані вказаних вступником документа про освіту та сертифіката НМТ(ЗНО). Вступник наполягає, що в його документах дійсні дані.

Як вирішити проблему?

  • Як правило, у таких випадках в існуючій в ЄДЕБО картці особи наявне свідоцтво про народження або свідоцтво про БСО вступника. У вікні реєстрації електронного кабінету для підтвердження, що в ЄДЕБО вже наявна його картка особи, вступнику пропонується внести їх дані у формі «Додаткова інформація для ідентифікації» – у разі успішного результату вступник продовжує створення електронного кабінету.
  • Якщо дані не підтверджено – вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора  системи  (vstup@inforesurs.gov.ua)  лист  з  темою: «Помилка при реєстрації П3.3.3 або Ф3.3.3».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката НМТ(ЗНО) (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), а також сканкопію паспорта (з полями серія, номер, ким видано документ) *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків), свідоцтва про народження, свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером). Крім того, скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П3.4 або Ф3.4

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: За даними ЄДЕБО вказані сертифікат та документ про освіту належать різним вступникам. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.4 або Ф3.4».

В ЄДЕБО створено картку фізичної особи, в яку додано не анульований документа про ПЗСО та при цьому в ЄДЕБО є інша картка фізичної особи, до якої додано не анульований сертифікат НМТ (ЗНО). Вступник наполягає, що це його документ про ПЗСО та сертифікат НМТ (ЗНО).

Як вирішити проблему?

  • Як правило, в таких випадках ретельно здійснюється перевірка у відповідних закладахосвіти для з’ясування істини і після цього ТА ЄДЕБО корегує дані, якщо це можливо.
  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.4 або Ф3.4».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), а також сканкопію  паспорта  (з  полями  серія,  номер,  ким  видано документ) *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін). Крім того, скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо).У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П3.6 або Ф3.6

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: За даними ЄДЕБО вказані сертифікат та документ про освіту належать різним вступникам. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійтеу відповідності допорядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.6 або Ф3.6».

В ЄДЕБО нема карток особи, що містить не анульований документ про освіту чи не анульований сертифікат. В ЄДЕБО є дві різні картки для фізичної особи (з аналогічним ПІБ та датою народження) з документами, шо посвідчують особу, що відповідають документу про освіту та сертифікату НМТ (ЗНО).

Як вирішити проблему ?

  • Як правило, у таких випадках в разі підтвердження, що дійсно дві картки, потрібно ТА ЄДЕБО «об`єднати» картки, або додати документ про освіту чи сертифікат НМТ (ЗНО) в одну з них.
  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.6 або Ф3.6».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), а також сканкопію  паспорта  (з  полями  серія,  номер,  ким  видано документ) *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін). Крім того, скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.
  • За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П3.7 або Ф3.7

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності щодо вказаного документа про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.7 або Ф3.4».

В ЄДЕБО є картка фізичної особи, яка була ідентифікована як картка вступника, але документ про освіту в ній (який відповідає серії та номеру документа вступника), внесено з джерелом походження «поліграфічний» або з пустим джерелом походження, тобто він не може бути використаний в ЕК вступника.

Як вирішити проблему ?

Як правило, у таких випадках достатньо вказати джерело походження документа про освіту правильно. Помилка можлива також для деяких «військових» документів, для яких відсутня можливість використання в ЕК вступника.

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.7 або Ф3.7».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), а також сканкопію  паспорта  (з  полями  серія,  номер,  ким  видано документ) *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін (з ПІБ, серією, номером). У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). Крім того, скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.
  • За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П3.8 або Ф3.8

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності щодо РНОКПП. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.8 або Ф3.8».

Під час реєстрації було визначено валідований РНОКПП, але при спробі внести його до картки фізичної особи відбулася помилка. До картки фізичної особи внесено інший РНОКПП або внесення цього коду не відповідає іншим документам про освіту фізичної особи, які мають валідовані РНКОПП, або потрібний РНОКПП внесено до картки іншої фізичної особи (можливо, не валідований у ній).

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.8 або Ф3.8».
  • До листа додаються: сканкопія (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сканкопія (фото) паспорта/документа, щопосвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про причину помилки.

П4.1 або Ф4.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифікату НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.1 або Ф4.1».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Існує картка фізичної особи в ЄДЕБО з вказаним документом про освіту, але вона не має діючих документів, що посвідчує особу, тож виконати додаткову ідентифікацію неможливо.

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.1 або Ф4.1».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін, та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.2 або Ф4.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.2 або Ф4.2».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Існує картка фізичної особи в ЄДЕБО з вказаним документом про освіту, але особа не може пройти додаткову ідентифікацію, хоча наполягає, що правильно вносить дані. В картці фізичної особи можуть бути застарілі документи, що посвідчують особу або може бути картка іншої особи.

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.2 або Ф4.2».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.3 або Ф4.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифікату НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.3 або Ф4.3».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи, що має вказаний документ про освіту, але при цьому існує більше однієї картки з вказаними в документі про освіту ПІБ та датою народження та документа, що посвідчує особу або валідованим РНОКПП.

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.3 або Ф4.3».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.4 або Ф4.4

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифікату НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.4 або Ф4.4».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи в ЄДЕБО, що має вказаний документ про освіту, але при цьому існує хоча б одна картка з вказаними в документі про освіту ПІБ та датою народження, яка не має ані актуального документа, що посвідчує особу, ані валідованого РНОКПП. Додаткова ідентифікація документа, що посвідчує особу, не зможе підтвердити чи спростувати, що це співставлена картка особи.

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.4 або Ф4.4».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.5 або Ф4.5

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифікату НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.5 або Ф4.5».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи в ЄДЕБО, що має вказаний документ про освіту, не існує картки фізичної особи з вказаними в документі про освіту ПІБ та датою народження, та ще й в записі ІВС «Освіта» не вказано документ, що посвідчує особу, нема валідованого РНОКПП, тому неможливо провести додаткову ідентифікацію.

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.5 або Ф4.5».
  • До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.6.1 або Ф4.6.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.6.1 або Ф4.6.1».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи, що має вказаний документ про освіту, при цьому існує хоча б одна картка з ПІБ та датою народження з документа про освіту, в цій картці внесено документ, що посвідчує особу з документа про освіту або валідований РНОКПП, але ані номер документа, що посвідчує особу, ані РНОКПП не підтверджено додатковою ідентифікацією.

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.6.1 або Ф4.6.1». До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.6.2 або Ф4.6.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.6.2 або Ф4.6.2».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи, що має вказаний документ про освіту, при цьому існує хоча б одна картка з ПІБ та датою народження з документа про освіту, але вступником не підтверджено додатковою ідентифікацією документ, що посвідчує особу, або валідований РНОКПП такої картки.

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.6.2 або Ф4.6.2». До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.6.3 або Ф4.6.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.6.3 або Ф4.6.3».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи, що має вказаний документ про освіту, при цьому також не існує карток з ПІБ та датою народження і документа про освіту, тож очікується підтвердження документа, що посвідчує особу або валідованого РНОКПП із запису ІВС «Освіта», але вступником додатковою ідентифікацією його не підтверджено. Цей випадок може бути основним випадком «помилки вводу даних» для більшої частини вступників без НМТ (ЗНО).

Як вирішити проблему ?

  • Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.6.3 або Ф4.6.3». До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.6.4 або Ф4.6.4

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО існує особа, що має ваші ПІБ та дату народження, але інший документ про освіту, що перешкоджає можливості однозначної ідентифікації особи. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П4.6.4 або Ф4.6.4».

Як вирішити проблему ?

  • Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи, що має вказаний документ про освіту, при цьому також існує хоча б одна картка з ПІБ та датою народження з документа про освіту, але вона була створена реєстрацією кабінету вступника за іншим документом про освіту. Вступник надсилає на      електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.6.4 або Ф4.6.4». До листа додаються: сканкопії (фото) документа про освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У разі, якщо була зміна ПІБ додайте скановану копію документа про зміну ПІБ (свідоцтво про шлюб, рішення суду, свідоцтво про зміну імені тощо). У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

Зберігайте цю інструкцію в закладках аби була «під рукою» на випадок непередбачуваної ситуації.

Задля отримання консультацій щодо вступу, ви можете звернутися на електронну пошту vstup@inforesurs.gov.ua або за номерами телефонів: (044) 290-18-13; (067) 551-24-74; (093) 342-38-63; (095) 281-13-54.

Інформацію надано приймальною комісією університету