Вступна кампанія-2021 триває, і ми розуміємо, що у майбутніх студентів та їх батьків виникає багато питань щодо вступу. Ми намагаємося відповісти на них у соціальних мережах і на сайті університету. Однак, деякі вступники потребують більш детального консультування – для цього працюють гарячі лінії МОН та приймальної комісії університету.
Зокрема, гаряча лінія МОН для консультування громадян з питань вступної кампанії працює з 29 червня – 0 (800) 50 45 70 (пн-чт: 09.00-17.00, пт. 09.00-16.00).
Сайт Міністерства освіти і науки України повідомляє, що, за даними Урядового контактного центру, станом на 6 липня прийнято уже 1 411 дзвінків.
У зазначені терміни звернення необхідно надсилати лист на електронну пошту vstup2021@mon.gov.ua, також на сайті МОН працює чатбот. Отримати консультацію через сервіс можна з понеділка до четверга з 09:00 до 18:00 та в п’ятницю – з 09:00 до 16:45.
Відомо, що особистий прийом громадян здійснюється за адресою: м. Київ, вул. Шевченка, 16, к. 401.
У робочі дні – з понеділка до четверга з 9:00 до 18:00, у п’ятницю з 9:00 до 17:00 – працює гаряча лінія 0-800-504-425 для вступників з тимчасово окупованих територій України.
Окрім цього працює Урядова гаряча лінія за телефоном 1545.
Гаряча лінія приймальної комісії Університету Григорія Сковороди в Переяславі: +38 (045) 675 66 96; +38 (096) 703 12 71; +38 (093) 104 20 26; +38 (095) 187 27 22.
Графік роботи: пн.-пт. – 09:00-17:00.
Успішного вступу!
Прес-служба університету