Електронний кабінет вступника у 2021 році: покрокова інструкція з реєстрації та усі деталі вже тут

Приймальна комісія Університету Григорія Сковороди в Переяславі > Вступ-2021 > Електронний кабінет вступника у 2021 році: покрокова інструкція з реєстрації та усі деталі вже тут

У 2021 році вступники, як і минулоріч, подають заяви для вступу до закладів вищої освіти онлайн через електронні кабінети. Задля цього потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою: https://vstup.edbo.gov.ua/. Реєстрація електронних кабінетів вступників розпочалася 1 липня. Ми зібрали для Вас усю найважливішу інформацію з цього приводу.

Яка інформація потрібна, аби відкрити електронний кабінет?

Вам слід вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів, вона видасть попередження (у такому разі слід буде створити новий унікальний логін – прим. ред.). На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету.

Зверніть увагу на те, що під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, приміром Mail.ru, Yandex.ru.

Які дані потрібні для реєстрації електронного кабінету?

  • дані одного з сертифікатів ЗНО – номер, пін-код та рік отримання (2018–2021); дані інших сертифікатів варто додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
  • свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер та середній бал додатка (про порядок його розрахунку дізнайтеся за посиланням).

Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.

Аби ретельніше ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відеоінструцію яка допоможе попередньо зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету. Її розробили у Міністерстві освіти і науки України.

Відеоінструкція

Які дані та документи потрібно завантажити?

Після активації електронного кабінету слід ввести/завантажити таку інформацію про вступника:

  • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів;
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
  • фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту.

Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG, PNG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальних комісіях створюють спеціальні консультаційні центри. Абітурієнти можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, та ін.

В Університеті Григорія Сковороди в Переяславі такий консультаційний центр знаходиться в кабінеті № 120 (Приймальна комісія, 1 поверх навчального корпусу № 1).

Для кого передбачено створення окремих електронних кабінетів?

У 2021 році на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/ вперше з’явиться можливість реєстрації трьох окремих електронних кабінетів:

– для здобуття ступеня фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра, бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань) на основі повної загальної середньої освіти;

– для здобуття ступеня фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра, бакалавра (магістра медичного, фармацевтичного або ветеринарного спрямувань) на основі освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра, освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або освітнього ступеня молодшого бакалавра;

– для вступу для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста.

Що буде, якщо внести неточні дані?

Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо. Тому краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно. Зміна середнього бала свідоцтва про освіту після подання першої заяви можлива лише шляхом звернення вступника до закладу освіти, де було зареєстровано першу заяву.

Скільки можна подати заяв?

Вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання в будь-який заклад вищої освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 30 заяв на контракт.

У кожній заяві, яку абітурієнт подає на бюджет, потрібно обов’язково встановити її пріоритетність – від 1 до 5, де 1 – це найвища пріоритетність, а 5 – відповідно, найнижча.

Установлення пріоритетності – важливий крок, адже змінити її після подання заяви неможливо.

Протягом якого часу приймають заяви?

Прийом заяв та документів від вступників розпочинається 14 липня (крім вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) та закінчується:

  • 16 липня – для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів, творчих конкурсів;
  • 23 липня – для осіб, які вступають за результатами зовнішнього незалежного оцінювання, іспитів, творчих конкурсів, складених із 01 по 13 липня.

Наостанок. Свіжа та оперативна інформація про перебіг вступної кампанії завжди є на сторінках Приймальної комісії Університету Григорія Сковороди в Переяславі у соціальних мережах. Також радимо Вам приєднуватися до сторінок Вступна кампанія в Telegram або Абітурієнт і Освіта.ua у Facebook – тоді Ви точно нічого не прогавите.

Переконані, що Ви оберете для навчання Університет Григорія Сковороди в Переяславі. Проте, якщо Ви вкотре хочете пересвідчитися в тому, що закладу краще просто не існує, майте на увазі, що вибір закладів вищої освіти та спеціальностей значно полегшується, якщо Ви скористаєтеся сервісом Вступ.ОСВІТА.UА.

Прес-служба університету